Általános Szerződési Feltételek

Forgalmazó adatai:
Adatkezelő neve: Törös Zsófia e.v. „kisadózó”
Adatkezelő típusa: egyéni vállalkozás
Székhelye: 4032, Debrecen, Cívis utca 8
Telephelye: 4024, Debrecen, Kossuth utca 8 fszt/12A
Adószám: 68834571-1-29
Nyilvántartási szám: 52318401
Weboldal címe: www.gyogynovenywebshop.hu
Email cím: gyogynovenywebshop@gmail.com
Telefonszám: +36 / 52-617-298

I. Vásárlás menete

1. Termékek

A vásárló ki tudja választani a webáruház kínálatából a terméket. A www.gyogynovenywebshop.hu -n a megtalálható termékek nem minősülnek ajánlattételnek. A termékekről a képre kattintva további tájékoztatást olvashat.

2. Kosár

A „kosár” jelre kattintva lehetőség van berakni a terméket/termékeket a virtuális bevásárlókosárba. A kosár tartalmát a vásárlás véglegesítéséig módosíthatja, törölhet és hozzáadhat terméket. A kosár tartalmával elégedett akkor a megrendeléséhez a tovább gombot kell alkalmazni.

3. Megrendelés

A rendelés véglegesítéséhez regisztrációval rendelkező vásárló a személyes adatok és cím adatok ellenőrzése után lehetősége van a fizetésre tovább lépni. Ehhez a bejelentkezési felületen be kell lépni e-mail címével és jelszavával. A regisztrációval nem rendelkező vásárlók, a kitöltő mezőbe megadják személyes adataikat és cím adataikat, ezek ellenőrzése után lehetőség van fizetésre tovább lépni.
Személyes és cím adatai kezeléséről az Adatvédelmi tájékoztatóban olvashat. A rendelések minden munkanapon, maximum 36 órán belül feldolgozásra kerülnek.

4. Szállítás és átvétel

Az áru átvételt kettő opció közül lehet választani. Lehetőség van futárszolgálattal (GLS) a megadott címre házhoz szállíttatni vagy személyes átvételre is. A GLS futárszolgálat díja 990 (utánvét esetén: 1100) forint. A házhoz szállítás minden bruttó 20.000.- forintot meghaladó vásárlás esetén ingyenes. Továbbá ingyenes személyes átvételre van lehetőség hivatalos mintaboltunkban, mely a Jade Gyógynövény és Biobolt, 4024 Debrecen, Kossuth utca 8 szám alatt található. Személyes átvételre a bolt nyitvatartásával megegyező módon van lehetőség. A nyitvatartásról a rendelést visszaigazoló e-mailben kap részletesebb tájékoztatást, illetve megtekintheti a partner listában.
Az extrém időjárási viszonyok (mint a túl meleg vagy túl hideg) hatással lehetnek a csomag feladásának időpontjára, ha a csomag feladás péntekre esik és az időjárás kedvezőtlenül hathat az áru minőségére, az esetben a csomagot csak hétfőn tudjuk feladni.

5. Fizetés

A fizetni OTP Simple Pay rendszerén keresztül vagy átutalással van lehetőség. A vásárlási rendszer automatikusan kiszámítja a vásárlás teljes összegét, mely tartalmazza az ÁFÁ-t.

Adattovábbítási nyilatkozat:

Tudomásul veszem, hogy Törös Zsófia Borbála e.v. (székhely: 4032 Debrecen Cívis utca 8. 8. emelet 69. ajtó) adatkezelő által a https://gyogynovenywebshop.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
– név
– lakcím
– email cím
– telefonszám
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
http://simplepay.hu/vasarlo-aff

6. Visszaigazolás

Minden vásárlásról visszaigazoló e-mailt küld vissza a rendszer, mely tartalmazza a vásárlás részleteit. További tájékoztatást kérhet ügyfélszolgálati telefonszámon vagy e-mailben, melynek elérhetőségeit a kapcsolat menüpont alatt találja.

A megrendelések ajánlatételnek minősülnek.

7. Megrendelések módosítás és törlése

A megrendelések módosítására és törlésére is lehetőség van elektronikus úton, azaz e-mailben, a gyogynovenywebshop@gmail.com címen. Ezen kérésének teljesítését csak a kiszállítás megkezdéséig van lehetőség módosítani. Ennek időpontjáról a visszaigazoló e-mailben kap részletes tájékoztatást.

8. Árak

A webáruházban a termék mellett az ÁFÁ-t tartalmazó, bruttó árakat vannak feltüntetve. Az árak a szállítási költséget nem tartalmazzák. A szállítási költségről a jelen ÁSZF -ben részletesebben tájékozódhat. A webáruházban hiba esetén, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Hiba esetén a korrigálásról, minden esetben tájékoztatjuk. Korrigálás esetén a tájékoztatás után, ismételt megerősítésre van szükség a vásárlással kapcsolatban.

II. Jogszabályok

Ide vonatkozó jogszabályok:

– A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (“Ptk.”)
– Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2011. évi CVIII. törvény
– Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
– Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet
– Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet

III. Tulajdon jogi kikötések

Az áru a vétel ár teljes megtérítéséig Törös Zsófia e.v tulajdonát képezi.

IV. Szavatosság

1. Termék és -kellékszavatosság

A termék (ingóság) szavatossági igényét a Polgári törvénykönyveben meghatározott módon lehet érvényesíteni.
A termék hiányossága esetén a vásárló kérheti a termék pótlását.
A termék hibája esetén kérhet a vásárló cserét, javítást vagy élhet a vásárlástól való elállási jogával. Az elállási jogokról részletesebben tájékozódhat a jelen ÁSZF elállási jog címszó alatt.
A termékeket szavatossági hiba esetén díjmentesen pótoljuk, cseréljük vagy javítjuk, kivéve ha a vásárló igényének teljesítése költségeiben aránytalan vagy lehetetlen.
Tárolási hibából vagy hanyagságból adódó szavatossági hibák esetén, a forgalmazót nem kötelezi a semmilyen törvény a cseréle, pótlásra vagy javításra.
Minden szavatossági igényét Törös Zsófia e.v (forgalmazó) felé érvényesítheti írásban vagy telefonon a kapcsolati menüpont alatt található elérhetőségen.

2. Termék szavatosság

2.1. Minőségi hiba

Minőségi hibának számít minden a termékkel kapcsolatos beltartalmi hiba vagy hiányosság. Minőségi hiba észlelése esetén, minden esetben haladéktalanul jelezze az a forgalmazó felé. A forgalmazó minden esetben ezt kivizsgálja és döntést hoz a termékkel kapcsolatban. Minőségi hiba esetén a forgalmazó díjmentesen cseréli a terméket.

2.2. Hiányosság/Sérült termék

Egy termék akkor hiányos, ha a termék leírásban szereplő adatokkal és összetevőkkel az nem egyezik. Egy termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatali követelményeknek vagy sérült. A termék hiányosságát vagy hibáját kérjük haladéktalanul jelezni a forgalmazó felé.

3. Kellékszavatosság érvényesítése

3.1. Hiba/Hiányosság és garancia

Egy termék akkor hiányos, ha a termék leírásban szereplő kellékadatokkal az nem egyezik.
Egy termék akkor sérült, ha látható külső behatás érte például: megtört, elázott…stb.
A termék hiányossága vagy sérült kérjük haladéktalanul jelezni a forgalmazó felé. Hiányosság esetén a termék pótlásra kerül. Sérülés esetén forgalmazó minden esetben az ügyet kivizsgálja és döntést hoz a termékkel kapcsolatban. Sérülés esetén várható lehetséges döntés csere, javítás vagy jóváírás. További garancia érvényesítésre csak a garancia időn belül van lehetőség, minden ezen meghaladó időn kívül nincs lehetőség igényeinek teljesítésére. Termékszavatosságnak, a forgalombehozataltól számított két évig van jogosultsága.

4. Szállítási sérülés

Szállítási sérülésnek minősül a külső doboz, címke sérülése. A külső sérülés a dobozon, címkén nem minden esetben jelenti a belső tartalom hiányosságát vagy sérülését. Minden ilyen esetet a futár jelenlétében, fel kell bontani a dobozt és ellenőrizni a termék sértetlenségét. Ha hibát vagy hiányosságot észlel, jelezze a futárnak, aki jegyzőkönyvbe veszi észrevételeit. Minden ilyen esetben a jegyzőkönyv alapján tudunk eljárni, majd pótolni vagy cserélni a terméket.

Minden szavatossági döntésben a forgalmazó figyelembe veszi a Pt-k oda vonatkozó paragrafusait és jogszabály szerint jár el.

V. Elállási jog

A 45/2014 (II. 26.) kormányrendelet alapján gyakorolhatja a vásárlástól való elállási jogát. A vásárlástól számított 14 napon belül van lehetőség elállni a vásárlástól. Elállási szándékát nyilatkozatban tudja megtenni, melyet postai vagy elektronikus úton tudja eljuttatni. Egyéb felmerülő kérdésekben a Kormányhivatal: www.fogyasztovedelem.kormany.hu honlapján tájékozódhat.

Elállási szándékát miután nyilatkozatba megtette és eljuttatta a forgalmazó részére. Ezzel egyidőben vagy ez után, a forgalmazó kéri a vásárlót, hogy a terméket juttassa vissza. A termék visszajuttatására lehetőség van nyilatkozattal együtt egy időben, vagy ha nyilatkozatát online küldte el akkor terméket utólag elküldeni. A forgalmazó minden esetben csak akkor kezdi meg a pénzösszeg visszautalást, ha a termék vissza érkezett. A terméket csak eredeti, bontatlan állapotban tudjuk elfogadni. A hanyagságból elkövetett károkozás minden esetben a vásárlót terheli. A forgalmazó az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 15 munkanapon belül, meg kell kapni a terméket, ezen túl a terméket a forgalmazó nem köteles vissza venni. A forgalmazó pénz összeget banki átutalással tudja visszaküldeni. Minden egyéb esetben, ha nem lehetséges a banki átutalás., a forgalmazó felveszi a kapcsolatot a vásárlóval és közös megegyezés szerint járnak el. Csak a számlázott összeget, azaz a termék és futár költség díját tudja a forgalmazó visszautalni. Minden egyéb költség a vásárlót terheli.

Vitás kérdések kezelésben kérjük forduljon az illetékes békéltető testülethez. Az eljárásának szabályait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 18-37/A. § bekezdése tartalmazza részletesen.

    Kosár